فعالیت های ما

کاشت درخت و نهال

به نام شهیدان خود درختانی را در ایران و سراسرجهان بکاریم و به یاد آنها درختی به طبیعت هدیه کنیم.

کمپین اهدای لباس

اهدای لباس و وسائل بازی برای کودکان برای خانواده های نیازمند و بی بضاعت

پروژه خانه مهسا

تلاشی برای ایجاد سرپناه برای پناهجویان

مستند ۷ زمستان در تهران

سرگذشت ریحانه جباری 

تحصیل کودکان

حمایت تحصیلی از کودکان کار 

چرا حقوق بشر، چرا دموکراسی؟

اقدام برای مبارزه با راست افراطی در آلمان

کمپین اهداء لباس با هدف جمع آوری لباس های دست دوم اما کاملا سالم و ارسال آن به ایران و برای نیازمندان راه اندازی شده است که شما عزیزان می توانید با مشارکت در این طرح لباس هایی که دیگر بنا به هر دلیلی استفاده نمی کنید را توسط ما به دست نیازمندان برسانید….

 

به دلیل شرایط اقتصادی بخش قابل توجه ای از خانواده ها بخصوص در مناطق محروم کشور کودکان بسیاری از ادامه تحصیل باز میمانند. بر آن شدیم تا برقراری ارتباط میان کودکان کار و خیرین شرایطی را فراهم کنیم که بر اساس آن کودکانی که تنها به دلیل وضعیت بداقتصادی خانواده از تحصیل باز می مانند بتوانند با حمایت شما خیرین عزیز مجدد به مدرسه بازگردند و ادامه تحصیل بدهند….

 

انجمن مردمی همراهان سیستان و بلوچستان که توسط سه معلم جوان بلوچ اداره می شود روزانه برای 208 کودک بی سرپرست و کودکان از خانواده های بسیار ضعیف غذای گرم و مقوی تهیه می کند. ما نیز در تلاش هستیم تا با حمایت شما در تهیه مواد اولیه به این دوستان یاری رسانیم….

 

برای مبارزه با فراموشی در تلاش هستیم تا به نام هر یک از جانباختگان جنبش (زن-زندگی-آزادی) نهال نخلی بکاریم رو نخلستانی برپا سازیم. زمانی که این نهال ها به باردهی رسید تمامی در آمد محصول آن نیز در راستای حمایت از نیازمندان هزینه خواهیم کرد….

 

مردم ساکن در بسیاری از روستاهای کوچک استان سیستان و بلوچستان از بی آبی رنج می برند و روزانه باید چندصدمتر برای تهیه آب مصرفی خود تا رودخانه در رفت و آمد باشند. طرح را ایجاد کردیم که بر اساس آن می توان آب را تا نزدیکی خانه های اهالی روستاها آورد….

 

با توجه به تورومی که ایران را در بر گرفته و روزانه بخش قابل توجه ای از مردم دیگر امکان تهیه غذای ماهیانه خود را ندارند. نباید فراموش کنیم که حیواناتی نیز هستند که تحت فشار تورم با مشکل معیشت روبرو هستند. حیواناتی که در کمپ های محافظت از حیوانات نگهداری می شوند و غذای روزانه آنها با کمک خیرین مدافع حقوق حیوانات تهیه می شود…..

 

بسیاری از افراد در ایران برای پرداخت هزینه های درمانی و یا ابتدای زندگی خود نیازمند دریافت حمایت های اجتماعی می باشند. در این قسمت شما می توانید کیس های مختلفی که نیاز به حمایت دارند را مطالعه و درصورت تمایل حمایت کنید.

پیمایش به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟