توجه: تمامی کمک هایی که توسط این قسمت از سایت جمع آوری می شود تنها و تنها برای حمایت از زندانیان سیاسی خانواده های آنها, مجروحین جنبش و خانواده جانباختگان هزینه خواهد شد. برای کمک به بخش هایی که مشمول فعالیت های علنی انجمن می شود می توانید به صفحه مخصوص همان بخش مراجعه کنید و توسط درگاهی که آنجا قرار گرفته حمایت خود را ارسال نمایید.

پرداخت ماهیانه 2 یورو

باهم باشیم پیروز میشیم..

در هر جنبشی هزینه ای که برخی از افراد پرداخت می کنند، به مراتب بیشتر از باقی همرزمانشان است.
برخی زندانی می شوند، برخی مجروح می شوند، برخی متواری می شوند، برخی موقعیت های اجتماعی خود را از دست می دهند و برخی نیز جان خود را از دست می دهند.
همواره حکومت های دیکتاتوری با  افزایش این هزینه بر معترضین در تلاش هستند تا جامعه ناراضی را وادار به سکوت کنند.
اما پیروزی زمانی بدست می آید که همرزمان ما بدانند، در صورتی که اتفاقی برای آنها بی افتد، تنها نخواهند ماند. چه از نظر مالی و چه معنوی ، جامعه آنها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند داد.
به همین منظور، ما با تاسیس انجمنی در کشور آلمان، شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانیم با جمع آوری کمک های نقدی، از دوستان مبارز خود در داخل ‌کشور  حمایت و پشتیبانی کنیم.

هرچند درخواست ما آن بوده که هر فرد تنها با پرداخت ماهی ۲ یورو عضو کمپین حمایت از جنبش زن،زندگی،آزادی باشد، اما برخی از دوستان همواره تمایل به پرداخت  مبلغ بیشتری دارند، بنابراین شرایطی را فراهم کرده ایم تا افراد بتوانند مبلغ مورد نظر خود را برای صندوق ارسال کنند.

 

پیمایش به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟